Blogger Widgets

Recents in Beach

Hamilelik Testi

Aydınlık yaz güneşinin yarısı kör, karım Emily'yi kötü haberi anlatmak için çağırdığımda doktorun ofisinde durdum, hala prognozdan şaşırdım

Vazektomimden bu yana on iki yıl geçti ve ürolog iptal işleminin para kaybı olacağını söyledi. Bana yeni karımla bir çocuğa sahip olmak için in vitro fertilizasyonun tek seçenek olduğunu söyledi, ama ikimiz de böyle pahalı bir prosedürü göze alamayacağımızı biliyorduk. O gece Emily ve ben birbirimizi tuttuk ve asla birlikte olamayacağımızın yasını tutarak ağladık.
Ama Emily için bitmedi. Birkaç hafta sonra, orijinal doktorumun bilmediği herhangi bir yeni prosedür veya araştırma olup olmadığını öğrenmeye çalışarak kendi araştırmalarını yapmaya başladı. Bize başka bir doktor bulmaya ve ikinci bir görüş almaya karar verdi. Ve eğer o doktor hayır derse, üçüncü bir görüş alacağız. Kasabada yapabilecek bir doktor bulana kadar sormaya devam edeceğiz.
Zaten çok fazla toplanmadıysanız, şu tavsiyelerde bulunun: Bu hikaye… kişisel olacak.
* * *
Emily ve ben 2016 düğünümüzden önce bile bebek sahibi olma seçeneklerimizi tartıştık. DNA'nın yarısına katkıda bulunmak için seçenekler aramaya başlamadan önce bile üreme sağlığı iyi olduğundan emin olmak için doğurganlık kliniğine gitti. Sigorta sözleşmesinde olan bir ürolog seçmiştim, bir geri dönüşün asla karşılanmayacağını bilmeme rağmen. Sonunda önemli değildi.
Vazektomim 2003 yılında 25 yaşındayken yapıldı. İşlem için bu çok gençti, ancak o zamanlar olgun bir karardı. O zamana kadar ilk karım ve ben zaten iki çocuğumuz oldu. Biz zaten sürekli olarak ayrılmıştık ve çocuklar tarafından sayıca fazla olmak ya da bir minivan almak zorunda kalmak istemedik.
İlk görüşmemiz sırasında ürolog, karımdan bize bir dakika izin vermesini istedi, böylece benimle bire bir, hastadan doktora konuşabiliyordu. Gittiğinde ve ofisimizde sadece ikimiz kaldık, yalnız, modeller arasında, emin olup olmadığımı sordu. Erkeklerin durumlarının nasıl değişebileceği konusunda belirsiz bir şey söyledi. Neye bulaştığını biliyordum ama karardan emindim.
Evliliğimiz güçlü, tanrısal bir ortaklıktı ve birlikte mutluyduk. Boşanma düşünülemezdi. Vazektomiden pişmanlık duyduğumu bile tahmin etmemin tek yolu, karım zamansız bir son buluştuysa ve sonradan kendi çocuğu olmayan ve benimle birlikte olmak isteyen bir kadına tekrar aşık oldum. Bu durumda ne yapacağımı düşünmek beni görünmezce çarptı. Hem ölüm korkusu, hem de nahoş fanteziye dayanarak, bu varsayımsal yeni karımın bebeğime sahip olamayacağı düşüncesine dayanamayacağına inanıyordu.
Modeller ve şemalar arasında ürologum, otoyolda gördüğünüz para iade garantisi vazektomi-ters reklam panolarına rağmen, bir vazektominin kalıcı olabileceğini anladığımdan emin olmak istedi. Skar ve diğer komplikasyonlar başarılı bir şekilde tersine çevrilmesini imkansız hale getirebilir, dedi ve daha fazla zaman geçtikten sonra, ters çevrildikten sonra birini hamile bırakma olasılığım azaldı. 10 yıl veya daha fazla, hepsi ama imkansız olurdu.
Tabii ki, keskin nişancıdan 10 yıldan biraz fazla bir süre sonra, bıçağın altına giren adamdan farklı biriydim. Yeni başlayanlar için boşandım. Hayatlarımızı birbirimizden ayırırken, eski sevgilim taşındı ve paylaştığımız ibadet yerine gitmeyi bıraktım. Evi ben korudum ve eski sevgilim kiliseyi korudu.
Bunun mümkün olan en iyi düzenleme olduğunu düşünüyorum, çünkü her birimiz diğerini paramparça ettiğimizi sanıyorduk: Ev sadece maaşımla karşılayamayacağım bir ipoteğe borçlu olduğumdan daha değerliydi. Muhtemelen ipoteği ödemeyi bırakacağımı, haciz edilmesini beklediğimi, sonra da bir polis memurunun beni zorlatacağı yere kadar çömeleceğimi düşünüyordu. (Aslında, bu benim asıl planımdı.)

Yine de, derinlerde, Emily kendi çocuğunu istedi. Bunu benimle evlenmesini istediğimde biliyordum.


Öte yandan, endişelendiğim kadarıyla, kilise azalan getirileri ödüyordu. Bu noktada, yürekten inancı olmayan, esas olarak burs almaya gidiyordum ve cemaatteki bazı insanları sevdiğim kadar, onların da benimkinden daha fazla arkadaşları olduğunu biliyordum. Kiliseye gitmeyi özlemeye başladığımda, katılacağım başka birini aramaya karar verdim.
Hiç yaşanmadı. Başka inananların etrafında olmanın sürekli olarak pekiştirilmesi olmadan inancım kayboldu ve sonunda kabarık bir mum gibi yanıp söndü. Kesinlik duygusu beni şaşırttı.
Sonra Emily ile tanıştım. O sevgi dolu, komik, akıllı ve güzeldi. Çocuklarımı sevmeye başladı ve onu sevdiler. Beraberce hiç çocuğumuz olmasaydı, hala iyi bir ortaklıkla, tatlı üvey çocuklarla ve tatmin edici bir kariyerle mutlu olabileceğini söyledi. Üç köpeğimiz çok fazla ilgi gördü. Yine de, derinlerde, Emily kendi çocuğunu istedi. Bunu benimle evlenmesini istediğimde biliyordum.
* * *
Aynı zamanda vazektomimi aldığımda, San Antonio'daki Texas Sağlık Bilimleri Merkezi'ndeki ürolojideki evinde genç bir doktor başlamıştı.

Her fırsatın ortaya çıktığına inanıyor çünkü Tanrı onu doğru yere koydu ve sonunda çiftlere yardım edebilmesi için bir yol yarattı.


Büyürken, Dan French, 1960 yılında Amerika Birleşik Devletleri'ne Küba'dan göç etmiş olan dedesi Dr. Raul de los Reyes'e baktı. Fransız annesi de dahil olmak üzere ailesini bir tatile ve Florida'ya iş gezisine çıkardı. bu, beklenmedik bir şekilde, kendi ülkelerindeki siyasi gelişmelerin geri dönüşü güvensiz hale getirdiğinde kalıcı bir harekete dönüşmüştür. Fransız, ailesinin bu yeni ülkede yeni hayatlarına tatil bavullarından başka bir şey olmadan başladığını söyledi. Bu başlangıçtan itibaren, dedesi başarılı bir gastroenteroloji pratiği inşa etti. Fransızlar, Fransız’ın “gastroenterolojinin bir tür brüt olduğunu” idrak edene kadar profesyonel ayak izlerini takip etmeye karar verdi.
Durup bilerek, yarım bir gülümseme duyarak “Ürolojinin bu kadar gelişme olduğunu söylemiyorum” dedi.
Üroloji, onun için umut verici bir alan gibi görünüyordu. Bir mentor, dünya standartlarında teknoloji ve uzmanlara sahip olan prestijli Cleveland Clinic'in akademik tıp merkezinde erkek doğurganlık eğitim programında bir işe girdi ve Fransızca bursu sundu. Diğer profesörleri, onu fırsatın peşinden gitmeye teşvik etti ve orada 2008'de Dallas'ta bir kliniğe katılmadan önce iki ortakla modern mikrocerrahi teknikleri öğrendi. Kendisini yapabileceği her OB / GYN ile tanıştırdı. danışmanlık yaparken erkeklerin doğurganlık sorunları olan çiftler hakkında
Fransız, ürolojide uzmanlaşma seçimi ile birlikte tıp fakültesinde başka bir karar vermişti. O ve karısı kendilerini tamamen Hristiyan inançlarına adadılar. Bu, kariyer seçimine manevi bir anlam kazandırdı. “Çocuk sahibi olmadan önce bile baba olmak istediğimi biliyordum” diyor. “Başkalarının baba olmalarına yardımcı olmak faydalıdır. Ben bir Hristiyanım ve Tanrı'nın yaratıcı sürecinin bir parçası olmak bir sevinç. ”
Fransızca, mikroskobik vazektomi terslerinde uzmanlaşmak için geldi, ama şimdi geriye dönüp baktığımızda, onu bulunduğu yere getirme becerisinin olduğunu düşünmüyor. Her fırsatın ortaya çıktığına inanıyor çünkü Tanrı onu doğru yere koydu ve sonunda çiftlere yardım edebilmesi için bir yol yarattı.
* * *
İlk evlilik yıldönümümüzden birkaç hafta önce, Emily, çevrimiçi buldukları başka bir ürolog için bir randevu aldı.
İlk konsültasyon randevusu için benimle ofisine geldi, burada muhtemelen vazektomi ile para atacağımızı söyledi. Operasyonu yapabilirdi, ancak bu noktadan sonra “sayım” yine de çok düşüktü ve muhtemelen insandan bir iğne ile genetik materyali almayı içeren bir işlem olan pahalı in vitro döllenmeyi tercih etmemiz gerekecekti. göründüğü kadar eğlenceli olduğu söyleniyor.

Fransızca ile olan prosedürümden beş ay sonra, karımdan bir metin şeklinde hoş bir sürpriz aldım. Bir hamilelik testi fotoğrafıydı.


Emily'nin çevrimiçi araştırması, tersine çevrmenin bu kadar zamandan sonra bile işe yarayacağına inanmamız için neden vermişti, ancak bu doktor kaynaklarını, çok şanslı olan ya da nedeni daha fazla cerrahi satmak olan klinikler olarak reddetti. İn vitro fertilizasyonun dışında, işe yarayabilecek tek şeyin, birkaç doktorun önerdiği mikroskobik bir prosedür olduğunu söyledi. Bu bir kumar olurdu, ama Dallas'ta tanıdığımız bir mikrocerrahi vardı, davamıza bakabilecek: Dan French, MD
Bir miktar umutla ayrıldık.
Fransızca ile ilk randevumuzda, Emily ve ben ikisinin de başarı oranındaki gerçek güveninden etkilendim, özellikle ameliyat başarılı olmasaydı ücretsiz olarak geri alma önerisi. Ücretsiz bir şey yapmayı teklif ettiğim ilk doktordu. Sağlık sektöründe çalışan Emily, çalılıklarının altında kovboy çizmeleri giyerken gördüğü ilk doktor olduğunu belirtti.
Temmuz ayı için mikroskobik reversal prosedürü ayırttık. Panicky'nin ikinci düşünceleri, tarih yaklaşırken beni dürttü:  Boş bir yuva yapmadan üç yıl önce tekrar çocuklarla başlamak için ne yapıyorum?  Bu çocuk doğduğunda en küçük yaşta 41 olurdum, bu da liseden mezun olduğunda neredeyse 60 yaşına girerdi. Bu eski değil mi? Geriye dönüp baktığımda, bu korkular neredeyse kesinlikle doktorumun vücudumun en hassas kısmını kesmesi ve vazektomimden ağrılı bir iyileşme anı kesmesi fikrini artırdı.
Çiftlerin çocuklarına yardım etme tutkusuna rağmen, Fransızlar da vazektomi yapar ve bu konuda çelişkili değildir. Katolik olmadığına dikkat çekiyor ve aile planlaması konusunda çiftlere yardım etmenin işinin ödüllendirici bir parçası olduğunu söylüyor. Uygulamasının sadece yüzde 40'ının doğurganlıkla ilgili olduğunu tahmin ediyor. Yüzde 40'lık bir kısmı da cinsel yaşama bağlı, çoğunlukla yaşlanan erkekleri oyunda tutmaya yardımcı oluyor, çalışmalarının geri kalanı diğer üroloji uygulamalarına, yani rutin kontrollere, böbrek taşlarına ve diğerlerine doğru gidiyor.
Fransızlar ve karısı, 20 yaşlarında veya 30'lu yaşlarında doğurganlık sorunları ile mücadele edebilecek çiftler için bir kaynak olmayı umduğu Park Cities Baptist Kilisesi'ndeki Genç Evli Yetişkinler bölümü için küçük grup koordinatörü olarak gönüllü oldular. Sinik bir insanın bunu daha fazla hasta almaya çağıran bir çaba olarak görmesi kolay olurdu. Ancak bu hizmet hakkında konuşurken orijinal gibi görünüyor ve yaptığı gibi, beni daha genç bir adam olarak hissettiğim manevi amaç için nostaljik yapıyor.
Ameliyat günü antiseptiklerin klinik kokusu sinirlerimi korkudan salladı, ancak Fransızlar ve çalışanları iki saatlik prosedür için beni genel anestezi altına almadan önce yerleştiler.
Bozulmadan uyandım. Anestezik sis kalktıktan sonra, doktor Emily ve beni bilgilendirdi. Ameliyat iyi geçti ve işini yaparken mikroskop altında birçok canlı yüzücü görmüştü. Altı ay içinde hamile kalmazsak, ne yapacağımızı tartışabileceğimizi söyledi.

Bugün, Malcolm Thomas Hughey bir yaşından büyük. Her gün yeni bir beceri veya güçle değişiyor.


Sonraki iyileşme haftalarında, hidrokodonun ılık tam vücut sarılışı ve beraberindeki refah duygusu, bazı aşırı paylaşımlara neden oldu.
“Vazektomi yaptırma” Ben bir sohbete donmuş bezelye tuttuğumda benimle bir sohbete sıkışmış olan erkek arkadaş veya akrabalarına bulamadım. “Şimdiye kadar. Hayatının nasıl olacağını asla bilemezsin, dostum. ”
Bazı dersler zor yoldan öğrenilir. “Bu kötü, ha?” Diyerek sempatik bir diş emen bir çekinmeyle söylerlerdi.
İlk vazektomiden iyileşmeme dayanılmazdı ve bu daha iyi değildi. Ama bu sefer acı için en azından zihinsel olarak hazırdım. 2003'te ilk operasyonu gerçekleştiren ürolog, erkeklerin yüzde 99'unun daha sonra hiç rahatsızlık duymadığı için ne kadar rahatsızlık hissetmediğine dair bir fikir verdi, bu yüzden şanssız yüzde 1'de kendimi bulmak korkunç bir sürprizdi.
Bu sefer sürpriz olmadı.
Onu geri alırım. Fransızca ile olan prosedürümden beş ay sonra, karımdan bir metin şeklinde hoş bir sürpriz aldım. Bir hamilelik testi fotoğrafıydı.
Olumlu bir hamilelik testi.
Kayrakımın acısı için borçlu olduğumu düşündüğüm herhangi bir krediyi temizleyen rahatsız edici ve duygusal olarak yorucu bir dokuz ayın ardından oğlumuz, 2018 Eylül'ünde doğdu; Fransız, hayatımı mümkün kıldı. cerrahi.
Bugün, Malcolm Thomas Hughey bir yaşından büyük. Her gün yeni bir beceri veya güçle değişiyor. Ağaçların altındaki bloğumuzun etrafındaki bir bebek arabasına itilen, inanılmaz miktarda yiyecek tüketen ve havuzlara veya küvetlere sıçrayan devasa bir kaslı bebek. Emily ve ben artık küçük ailemizi sevemedik.
Ve bu, hikayenin, belki de ruhsal bir yeniden uyanış hakkında söylememi beklememi beklediğiniz ve kendi dindar inancına sahip bir mucize çalışan doktorun, İsa'nın oğulları gibi İsa'ya dönüş yolunu bulmama nasıl yardım ettiğini. Bunu hayal gücüne bırakacağım.
Bazı şeyler paylaşmak için çok kişisel.