Blogger Widgets

Recents in Beach

Bir Şampiyonun 5 Özelliği

Büyürken, Ulusal Futbol Ligi'nde oynamak benim hayalimdi. 25 yaşımdayken, rüya bitmişti.

Olasılıkların üstesinden gelmiştim. Lise futbolcularının sadece yüzde 1'i profesyonelleri kokladı. Üç farklı ekiple eğitim kamplarına katıldım ve hatta Dallas Cowboys'ın ev stadyumunda, Fort Fort, Teksas'ta büyüdüğümden sadece yarım saat sonra bir sezon öncesi röportajı yakaladım. Ama sonunda yeterli değildi.
NFL'den üçüncü kez kesildiğinde parmağı işaret edebilirdim ama yapmadım. Hayatımda arkadaşlarını kaybettiğimi kabul ettim. Hayatımın sonuna kadar devam etme ve sorumluluk alma zamanı olduğunu kabul ettim.

Kimse bana fırsat vermek istemediğinde kendim için olanaklar yaratmak zorunda kaldım. Acımı ilerlemeye çevirdim.


“Her şey seninle başlar,” dedim kendime. Disiplini, üstesinden gelinmesi gereken engelleri ve alacağı zihniyeti anladığım için elimden gelenin en iyisini yaptım. Çalışmam gerek. Kimse bana fırsat vermek istemediğinde kendim için olanaklar yaratmak zorunda kaldım. Acımı ilerlemeye çevirdim.
Bu tür bir motivasyonla hayatımı yönlendirmek, on yıldan fazla bir süredir dünyadaki milyonlarca hayatı değiştiren başarılı bir işe sahip olmamı sağladı. Bugün dünyanın en etkili konuşmacılarından biri olarak adlandırıldım. Ben ayrıca bir koca ve babayım.
Son 10 yıldan beri gurur duyduğumu söyleyebilirim, NFL kariyerine ait bir şöhret salonuna bakardım. Anahtar bir şampiyonluk zihniyetinin beş özelliği olmuştur - kendi tarzınızla kazanmak için kullanabileceğiniz beş özellik.
1 KARARLILIK
Kazanan bir zihniyetin ilk kilit özelliği, içinde bulunduğunu söylediğin ruh halinden uzun süre sonra yapacağını söylediğin şeye sadık kalma yeteneğidir.
Kararlı kalmak için bir anlam sebebin olmalı. Bu kadar tutarlı olmamın nedeni, kendi hayatını alan yakın bir arkadaşıma söz vermemdi. Ona o günden itibaren dünyanın ihtiyacı olan “dinleme kulağı” olacağına söz verdim. Bu sebep, bu söz, çok güçlü. Çünkü bu sözün benim için daha derin bir anlamı var, ne kadar zor olursa olsun ve ne pahasına olursa olsun kararlı kaldım.
Sebebiniz nedir? Sana bir şey ifade etmek zorunda. Gerçek bir nedeniniz olduğunda, pes etmeyeceksiniz.
Birçok insan, işlediğinden daha fazla ilgileniyor. Sadece hayallerine, işlerine, hayatın nasıl göründüğüne ilgi duyuyorlar ve ilgi basitliği ile çalışıyorlar. Bu nedenle, buna bağlı değillerdir. Kelimelerle kendilerine bir söz verdiler, ancak bir taahhüt, eylemlerle kendinize bir söz.
Taahhüt, sadece bir hedef belirlemekle ilgili olmamalı, aynı zamanda bir standartla da yaşamalı Hedef, ulaştığınız bir şeydir. Standart, yaşadığın bir şey. Hedeflerimi 3B Yol Haritası dediğim şeyi kullanarak hedeflerim: Hedef, Yön ve Sürüş.
Hedef:  Bunu, taahhüdünüzün nedenini kullanarak ayarlayın. Eğer bu sebeple ilgili açıklığa sahip değilseniz, yaşamı amaçsızca yaşayacak ve kendini daima kararlılıkla mücadele etmeye devam edeceksiniz.
Yön:  Çoğu insanın vizyonu vardır, ancak gitmek istedikleri yere nasıl ulaşacaklarını bilmiyorlar. Bilinen bir nokta olmadan bir yer bulmaya çalışıyorsun. Yani bir danışman bulun, çalışın, okuyun, oraya ulaşmak için ne gerekiyorsa yapın.
Araba kullanma:  Çoğu insan araba kullanamadıkları için olmak istedikleri yere varamazlar. Şampiyonlar bu sürücüye sahip ve hedeflerine ulaşmak için zorlayacaklar.
Bağlı kalmak, rahatsız olmaya istekli olmak demektir. Gerçek şu ki, hayatta ne olursa olsun rahatsız olacaksınız. Konfor bölgesinin dışında, değişimin olduğu yer burasıdır ve bu değişiklik bir sonraki özelliğe de yol açar.
2 DİSİPLİN
Sizi evet'inize doğru itmeyen şeylere hayır demekte iyi olun.
Kazanan bir zihniyette, alışkın olduğunuz bazı şeylerden vazgeçmeyi seçeceksiniz. Alımadığın bazı şeyleri yapmayı seçeceksin, çünkü daha büyük bir şeye öncülük edecek.
Şampiyonlar, yaptıkları şeylerin yanı sıra yaşamlarında ve bunun dışında da izin verdiklerinde stratejiktir. Disiplin etrafındaki stratejilerden bazıları çevrenizi değiştiriyor olabilir, çünkü başarınız için çok önemlidir.
Kendinizi çevreleyen kişi, olacağınız şeydir. Zihniyet bulaşıcıdır. İnsan çevrenizi değerlendirin. Sahip oldukları zihniyetleri yakalamak ister misiniz? Ortamınız hedeflerinize değer katıyor veya tüketmiyor mu? Seni daha iyi yapan insanların etrafında dolan. Kendinizi büyüme ortamına sokmalısınız.
Büyüme ortamınızı nasıl inşa ediyorsunuz?
  • Kötü tohumları çıkarın.  Seviye almak için, dikkat dağıtıcı şeyleri çıkarmak zorundasın ve bunların ne olduğunu biliyorsun. Kök sorunlarının giderilmemesi ve kötü tohumların kazılmaması sizi olumsuz yönde etkileyecektir. Kansere benziyor. Sporda, takımdaki en küçük kanseri bile - negatif olan, her zaman şikayet eden bir kişi - tutarsanız, kanserin yayılacağını söylerdik. Hayatın için aynı şey. Size hizmet etmeyen ve size yardımcı olmayan zihniyetleri uzaklaştırın. Hayatınıza değer katmayan insanları hayatınızdan çıkarın. Bazen hayatınıza katmanın en iyi yolu ondan çıkarmaktır.
  • Yeni tohumlar ek.  Hayatın hakkında kasıtlı ol. Kendinizi doğru ortamlara sokmaya başlayın. Daha iyi günlük alışkanlıklar ve rutinler geliştirin.
  • Son olarak, bu tohumları sulayın. Seni daha iyi yapan zihniyetleri işe al. Kendimi bilerek en az başarılı olduğumu bildiğim ortamlara koydum. Çünkü biliyorum ki en az başarılı olduğum bir çevredeysem, büyümekten başka çarem olmayacak. Zindelik seviyesi daha yüksek olan bir kişi varsa, o kişinin etrafında zaman geçirdiğimden emin olurum. İş dünyasında benden daha iyi biri varsa, o kişiyle zaman geçiriyorum. Eğer hayran olduğum bir aile yapısı inşa eden biri varsa, o kişinin etrafında zaman harcıyorum.
Kendinizi taahhüt etmeye ve büyüme ortamınızı oluşturmaya karar verdiniz; peki şimdi ne? Şimdi bu özellikleri her gün uygulamanız gerekiyor.

3 TUTARLILIK

Eylemlerinizi mükemmel bir şekilde tutturun, böylece günlük olarak en iyisinden daha azını üretemezsiniz.
Tutarlı değilseniz, kararlı ve disiplinli olmak yeterli değildir. Bir kilo kaybı yolculuğunu düşünün. Daha sağlıklı olmak amacınıza bağlı kalabilirsiniz, ancak yine de yalnızca bazen işe yarayabilirsiniz. Kilerinizdeki tüm abur cuburları sağlıklı seçeneklerle değiştirebilirsiniz, ancak yine de sadece bazen doğru yiyin. Bazen sadece ilham aldığınızda veya motive olduğunuzda olabilir. Bazen de sonuç alamayacaksın. Bazen hayatını değiştirmeyecek. Nasıl hissettiğinden bağımsız olarak ortaya çıkmalısın.
Bunu okuyan bazı kişilerin tutarlı bir insan olmadığını düşündüklerini biliyorum, ancak ellerinden geleni yapıyorlar. Yanlış kanı, aslında bağlılıktan yoksun olduğunuzda tutarlılık probleminiz olduğunu düşünebilirsiniz.
Muhtemelen çok tutarlısın. Günlük yaşamınızda tutarlı olduğunuz her şeyi düşünün. Okula gitme konusunda tutarlıydın. Her gün bir işe gitmek konusunda tutarlıydınız. Çocuklarınla ​​ilgilenirken tutarlı oldun. Tutarlı olmanızın nedeni, ortaya çıkmazsanız maliyeti anlamanızdır.

Her gün tohum ektim. Her gün bu sürece güveniyordum. Ve her gün, farkında olmasam bile büyüdüm.


Sorun tutarlı değil; aksine taahhüt ediliyor. Daha büyük bir sebep verdiğiniz şeylerde tutarlısınız. Yapmanız gereken şeyi yapmamanın maliyetini bildiğiniz zaman tutarlısınız. Bu yüzden bağlılığa tekrar bakın ve sebebinizi, nedeninizi tekrar değerlendirin.
Size söz veriyorum: Tutarlılık yeterince büyük olduğunda, mücadele asla yeterince güçlü olmayacaktır. Yolunu bulacaksın, çünkü diğer tarafta neyin beklediğini anlıyorsun. Korku yaşayacaksınız, çünkü ortaya çıkmazsanız yankıları anlıyorsunuz. Birileri hikayene bağlı. Biri hayatında sana bağlı. Nasıl hissettiğiniz önemli değil, ortaya çıkmanız gerektiğinin farkında olun.
Destansı tutarlılık olsa bile, en büyük hedeflerinizi hemen başaramazsınız. Ve onlara giderken, aksilikleriniz olacak. Şampiyonluğun zihniyetini nasıl kazanıyorsun?
4 İNANÇ

Oranın imkansız olduğunu söylese bile şansın yüksek olduğuna inanıyorum. Sürece güven.
Üzerinde çalıştığınız şey hemen değişmeyecek. Evet, acıyı yaşatıyor, işe koyuyorsun ve yapmaya devam ediyorsun. Ancak kazanan anın ne zaman geleceğini mutlaka bilmiyorsunuz.
Bir bahçıvan bahçe işlemine inanır. Tohum ekmeleri, özen göstermeleri ve sabırlı olmaları gerektiğini biliyorlar. Bahçıvan gibi inançlı olun ve gerekli işi yaparsanız kararlı ve tutarlı kalın, o zaman bir noktada sonuçların ortaya çıkacağını bilin.
Bir noktada, her şey değişecek. Hiçbir şey bir gecede olmaz, ama her şey bir gecede değişebilir. Hazır ol.

Sahip olduğum tüm başarılarda, ben hala benim.


Şampiyonlar, sürecin güvenilir olması gerektiğini anlıyorlar. İşlemde kısayolları alamazsınız. Bazılarımız oraya çok hızlı ulaşmak istiyor. Bununla birlikte, bahçıvanın zihniyetinin tanımı şudur: “Büyümeyi bilmeseniz bile büyümek gerektiğini bilmelisiniz.” Fiziksel olarak göremeseniz de doğru olanı yaptığınıza güvenmelisiniz. Bir gün bu işin hepsi ödeyecek.
Yazma ve konuşma kariyerine dönüşecek olan yolculuğa başladığımda, şimdi sahip olduğum odamda oturdum, her gün kalbimden videolar oluşturdum. Her gün tohum ektim. Her gün bu sürece güveniyordum. Ve her gün, farkında olmasam bile büyüdüm. Başlangıçta, kimse benden konuşmak için sahnede olmamı istedi. Şimdi, bir miktar geri çevirmem gereken çok fazla isteğim var. Sürece inancı olan işi yaptım. Birçok insan bu sürece bağlı değildir. Birçok insan bir şeyler başlatacak ve bir ay içinde havluya atılacak ve vazgeçecekler, çünkü sonuç anında ve belirgin değil.
Bağlılık, disiplin, tutarlılık ve inancın, hedefinize ulaşmak için ihtiyaç duyduğunuz zihniyeti yaratacağını biliyorum. Ama hepsini bir arada tutmak için bir özelliğe daha ihtiyacın olduğunu biliyorum.
5 kalp

Aklınızdaki her şey size hiçbir şey kalmayacağınızı söylerken daha fazlasını verecek gücü bulun.
Kalp hayata bir maraton gibi bakıyor. Maratonu kazananlar yarışta bu özelliklerin her birini kullanırlar. Taahhüt edildiler. Dikkat dağıtıcı şeyleri eğitmiş ve yok etmişlerdir. Kolay bir galibiyete koşamadıklarını biliyorlar, bu yüzden her adıma inanıyorlar, en sonuna kadar bitiş çizgisinden geçmek zorunda oldukları her şeyden çekmeleri gerekiyor.
Yapabildiğiniz her şeyi yaptığınız o noktaya varacaksınız, sırtınız duvara yaslanmış ve verecek hiçbir şeyiniz kalmamış gibi hissedeceksiniz. Bu, ayrıldığınız an ve mümkün olmadığını düşündüğünüz yeni sınırlar yaratır. Kalp bu işte böyle. Şöyle diyor: “Ne olursa olsun, hepsine bunu veriyorum; Nasıl göründüğü önemli değil, itmeye devam edeceğim. ”
Kalp aynı zamanda kendinize karşı dürüst olmakla da ilgilidir. Sahip olduğunuz tüm iniş ve çıkışlardan geçtiğinizde ve sonunda başarıya ulaştığınızda, sertleşmek kolaydır. Ayrıca, birçok insan başarıya ulaşır ve önemli olmayan şeyler için yaşamaya başlar. Başarıya ulaştıktan sonra, başarının sizin için nasıl göründüğünün görüntüsünün sizi tanımlamasına izin vermeyin. Başarının sizi tanımlamasına izin vermeyin. Kendinizi kaybetmeyin ve bulunduğunuz yere ulaşmak için her şeyi geride bırakın.
Şu an yaşamaktan gurur duyuyorum. Oğlumun futbol takımına koçluk yapmaktan gurur duyuyorum. Çevrimdışı yaşamaktan gurur duyuyorum. Sahip olduğum tüm başarılarda, ben hala benim.